środa, 22 lipca 2009

W paski

W nawiązaniu do swetra w paski na jednym z blogów (kto zagląda tam ten wie :)) wyciągnęłam z szafy sweter w paski według wzoru z Dropsa, włóczka Barbara, druty chyba nr 5, coś na styl marynarski (zdjęcia robiłam sobie sama, ślubny był w pracy).


Wszystko może i byłoby w porządku gdyby nie to że na górze, przy pachach jest za szeroki, co widac szczególnie na pierwszym zdjęciu. Poza tym przyznam, że rękawy były zwężane. Może ja jestem przewrażliwiona i źle widzę. Nie wiem. Jak myślicie??

3 komentarze:

  1. Czy za szeroki? Przy spuszczonej ręce jest ok.:) Ale to juz sama czujesz najlepiej.
    Podobają mi się wykończenia i ta biała wstawka wyglądająca spod rękawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze mam pytanie (bo przejrzałam bloga :) Czy te rękawki zasłaniające tylko górne części ramion, jak w Twojej tunice (fajnie wyszła:)) z Tęczy są wygodne? Czy nie 'podchodzą' do góry?

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie problem w tym że podchodzą do góry. Może gdyby dół rękawków był szerszy to by nie szły w górę. Nie mam pojecia. Od jakiegoś czasu zastanawiam sie nad zmianą na zwykłe rękawki.
    Może dziś lub jutro wstawie zdjęcia na bloga to sama zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń